Este artículo se publicó hace 6 años.

Els mitjans tradicionals mantenen una major credibilitat que els nous canals d'informació, com Facebook o WhatsApp

Presentació de la investigació 'Anàlisi de la credibilitat de la informació política en l'entorn digital'. M. F.
Presentació de la investigació 'Anàlisi de la credibilitat de la informació política en l'entorn digital'. M. F.

Barcelona-

Publicidad

"Quan hi ha més passió i més interès per un tema és més fàcil que hi hagi una distorsió i ens empassem una 'fake new'"

Marc Font

Periodista con formación en economía social y solidaria, es coordinador de Públic. Trabajó en medios como la Directa o Crític y en Producciones del Barrio, entre otros. Escribe sobre política catalana, movimientos sociales, medio ambiente y emergencia climática, memoria democrática y economía. Antes, ejerció como freelance en Irlanda, Palestina y Uganda. Periodista amb formació en economia social i solidària, és coordinador de Públic. Ha treballat en mitjans com la Directa o Crític i a Producciones del Barrio, entre d'altres. Escriu sobre política catalana, moviments socials, medi ambient i emergència climàtica, memòria democràtica i economia. Fa uns anys va exercir com a freelance a Irlanda, Palestina i Uganda.

Comentaris dels nostres subscriptors