Tiempo de lectura: 10 min

L’OPA del BBVA al Sabadell atia la pugna entre ERC i Junts i muta en un nou embolic polític per a Sánchez

El presidente del Gobierno, Pedro Sánchez, saluda al presidente del Banc Sabadell, Josep Oliu (i), a su llegada a la inauguración de la reunión anual del Cercle d'Economia.
El president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, saluda el president del Banc Sabadell, Josep Oliu (e), en arribar a la inauguració de la reunió anual del Cercle d'Economia.Quique García / EFE

Barcelona-

Publicidad

Sánchez front a l'empresariat català del Cercle

Guardiola (Cercle): "Em costa molt d'entendre la resolució de Competència. El Govern [espanyol] pot aturar l'operació"

Publicidad

Crítiques d'ERC a Junts i crisi interna dels de Puigdemont

La pressió comença dins del Govern espanyol

Publicidad

Díaz: "No és pot fer una OPA com aquesta amb l'oposició del teixit econòmic, social, cultural i sindical català"

Els partits catalans de la investidura, en contra

ERC a Junts: El país no aguanta més jugades mestres

Publicidad

Puigdemont: Si el Govern espanyol, i si el PSC i el PSOE, són coherents amb el que diuen, l'OPA no és viable

Publicidad

El Govern d'Illa, un altre vector de pressió

Dalmau (Govern): Sempre, sempre, sempre, el Govern de Catalunya estarà defensant els interessos del país i del teixit econòmic i industrial

La Moncloa, davant una nova cruïlla catalana

Publicidad

Ferran Espada

Director de Públic. Ejerció como director adjunto del periódico El Punt Avui y también del deportivo El 9 Esportiu. Colabora desde hace 20 años como analista en TV3, TVE Catalunya y Catalunya Ràdio. Estudios de periodismo cursados en la UAB. Coautor de los libros 'Una radiografia social de la llengua catalana' y 'La memòria dels mitjans de comunicació'. Director de Públic. Va exercir com a director adjunt del diari El Punt Avui i també de l'esportiu El 9 Esportiu. Col·labora des de fa 20 anys com a analista a TV3, TVE Catalunya i Catalunya Ràdio. Estudis de periodisme cursats a la UAB. Coautor dels llibres 'Una radiografia social de la llengua catalana' i 'La memòria dels mitjans de comunicació'.

Comentaris dels nostres subscriptors