Este artículo se publicó hace 2 años.

Futuruscope invertirà 300 milions d’euros en una dècada per captar visitants llunyans amb estades més llargues

Una vista general del parc temàtic Futuroscope.
Una vista general del parc temàtic Futuroscope. D.R.

Barcelona-Actualitzat a

Publicidad
Publicidad

Fidelitzar el visitant

Publicidad

Claire Pons: "El visitant català, que normalment és un dels més nombrosos al parc, pot beneficiar-se’n ara d’aquesta connexió per explorar nous destins de la nostra regió"

Més enllà de Futuruscope

Publicidad

David Rodríguez

Redactor de Públic en Barcelona, escribe sobre economía y temas agrarios desde una perspectiva social. Estudió Humanidades en la Universitat Autónoma de Barcelona (UAB) y Periodismo en la Universitat Ramon Llull (URL). Cree en el periodismo como una herramienta para interpretar la realidad y facilitar su comprensión. Redactor de Públic a Barcelona, escriu sobre economia i temes agraris des d'una perspectiva social. Va estudiar Humanitats a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i Periodisme a la Universitat Ramon Llull (URL). Creu en el periodisme com una eina per a interpretar la realitat i facilitar la seva comprensió.

Comentaris dels nostres subscriptors