Cargando...

La Generalitat llença una campanya per fomentar la bona separació de residus

L’objectiu principal és millorar i reduir l’ús del contenidor gris, el de la fracció resta o rebuig, on hi acaben anant a parar moltes deixalles que es poden reciclar.

Publicidad

La Generalitat llença una campanya per fomentar la bona separació de residus

BARCELONA, Actualizado:

En plenes festes de Nadal, l’època de l’any en què es genera més brossa, la Generalitat ha endegat una nova campanya per fomentar la correcta separació dels residus. La campanya, dissenyada per l’Agència de Residus de Catalunya (ARC) posa èmfasi en aquelles persones que llencen tota la brossa al contenidor de la fracció resta o rebuig i que, per tant, no separen correctament. Els missatges també s’adrecen a les empreses i a les institucions, fent així una crida transversal que abasta diferents actors. La campanya va començar el passat 20 de desembre y finalitzarà el 15 de gener de 2020.

Publicidad

Buscant la complicitat

La campanya, que té com a lema “Reciclem bé. Separem bé.”, busca transmetre el missatge en un to còmplice, establint una relació directa amb les persones, centrant-se en qui no recicla, i instant que comenci a fer-ho, donant per suposat que ara ja tothom sap separar.

Click to enlarge
A fallback.

Reciclem bé, Separem bé.

Els fragments “Aquí hi ha una R de Rebuig. I s’hi llença allò que no es pot reciclar. No allò que et fa mandra reciclar” i “oi que no llences les restes del menjar al contenidor verd? No, és clar. Perquè al verd no hi van, oi? Seria absurd. Doncs tant absurd com llençar-les al gris, estimat” són alguns exemples del to que la campanya utilitza per arribar al públic objectiu.

De veritat saps reciclar? Comprova-ho!

Publicidad