Tiempo de lectura: 6 min

Junqueras "reconnecta" ERC amb el món laboral i les lluites sindicals com la de Vidriería Rovira

Junqueras, d'esquena, parlant amb els treballadors concentrats a les portes de l'empresa Vidriería Rovira.
Junqueras, en primer pla d'esquena, parlant amb els treballadors concentrats a les portes de l'empresa Vidriería Rovira.

Barcelona-

Publicidad

Visita als treballadors concentrats

Publicidad

Procés de deslocalització

Publicidad

"Fa anys que s'està treballant donant les millors qualitats i produccions i ara la volen deslocalitzar i les volen fabricar –les ampolles- des de França"

Visita al Parlament dels treballadors

Junqueras: "El país ha de garantir que la seva economia creixi, que tingui una economia productiva i que pugui distribuir riquesa per a tothom, i per això tots ens hem d'implicar en la continuïtat de les nostres empreses i la defensa dels llocs de treball"

Ferran Espada

Director de Públic. Ejerció como director adjunto del periódico El Punt Avui y también del deportivo El 9 Esportiu. Colabora desde hace 20 años como analista en TV3, TVE Catalunya y Catalunya Ràdio. Estudios de periodismo cursados en la UAB. Coautor de los libros 'Una radiografia social de la llengua catalana' y 'La memòria dels mitjans de comunicació'. Director de Públic. Va exercir com a director adjunt del diari El Punt Avui i també de l'esportiu El 9 Esportiu. Col·labora des de fa 20 anys com a analista a TV3, TVE Catalunya i Catalunya Ràdio. Estudis de periodisme cursats a la UAB. Coautor dels llibres 'Una radiografia social de la llengua catalana' i 'La memòria dels mitjans de comunicació'.

Comentaris dels nostres subscriptors