Este artículo se publicó hace 3 años.

La manca de microxips i els problemes de transport enfonsen la venda de cotxes en el millor mes de l'any pels concessionaris

Un concessionari de cotxes de Mataró. JOSEP RAMON TORNÉ.
Un concessionari de cotxes de Mataró. JOSEP RAMON TORNÉ.

Barcelona-

Publicidad

"Tradicionalment, el juliol era el millor mes de l’any i ara s’ha convertit en un desastre"

Turismes de més de 15 anys

"La renovació del parc mòbil també presenta una tendència clara d’envelliment que des del sector valorem com a negativa"

Publicidad

"El mercat continua deprimit, més d'un 30% per sota de les xifres del 2019"

L’excepció dels vehicles elèctrics

Publicidad

L’augment de la demanda fa gairebé impossible trobar un cotxe de lloguer a les zones turístiques durant aquest mes d’agost

David Rodríguez

Redactor de Públic en Barcelona, escribe sobre economía y temas agrarios desde una perspectiva social. Estudió Humanidades en la Universitat Autónoma de Barcelona (UAB) y Periodismo en la Universitat Ramon Llull (URL). Cree en el periodismo como una herramienta para interpretar la realidad y facilitar su comprensión. Redactor de Públic a Barcelona, escriu sobre economia i temes agraris des d'una perspectiva social. Va estudiar Humanitats a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i Periodisme a la Universitat Ramon Llull (URL). Creu en el periodisme com una eina per a interpretar la realitat i facilitar la seva comprensió.

Comentaris dels nostres subscriptors