Cargando...

La campanya publicitària per la consulta pels Jocs d'hivern va costar prop de 330.000 euros

Ho ha comunicat el Govern en una resposta a una pregunta parlamentària de la CUP. La consulta als residents de l'Alt Pirineu i l'Aran estava prevista per al 24 de juliol, però ja s'havia ajornat fins que va caure quan el COE va renunciar a presentar la candidatura per a l'esdeveniment

Publicidad

Una imatge de la manifestació contra els Jocs d'Hivern que va fer-se el maig a Puigcerdà. — Albert Lijarcio / Marina López / ACN

barcelona,

La campanya publicitària per difondre la consulta sobre els Jocs Olímpics d'hivern 2030, segons la informació facilitada per l'executiu català a preguntes del grup parlamentari de la CUP. Segons la resposta a la pregunta parlamentària, 28.765 euros van ser per a la creativitat, 203.996,77 per a la difusió multimèdia i 96.920,24 per a la difusió digital.

Publicidad

La CUP ha difós la resposta a través de les seves xarxes socials acompanyada del text: "329.000 euros per promocionar la consulta dels Jocs Olímpics d'Hivern. D'una consulta que no es va celebrar. D'uns Jocs que no se celebraran. Quin despropòsit".

Click to enlarge
A fallback.

Després de les diferències amb el Govern de l'Aragó, fonamentalment pel repartiment de les proves, el 20 de juny el Comitè Olímpic Espanyol (COE) va decidir renunciar a presentar candidatura per organitzar els Jocs d'Hivern del 2030. Malgrat aquesta decisió, el Govern encara no tira del tot la tovallola i durant l'estiu va presentar a l'organisme esportiu la seva proposta per organitzar-los en solitari, una opció que sembla complicat que s'arribi a materialitzar.

Abans de la decisió del COE d'abandonar la candidatura, la intenció del Govern era celebrar una consulta als residents a les comarques de l'Alt Pirineu i l'Aran per decidir si el projecte anava endavant o no. Inicialment estava prevista pel 24 de juliol, però finalment s'havia endarrerit per a la tardor fins que la candidatura va desaparèixer.

Publicidad