Este artículo se publicó hace 2 años.

Les claus del nou Pla de Mobilitat de Barcelona: menys trajectes en cotxe i més sostenibilitat

El Passeig de Gràcia, a tocar de Diagonal, pràcticament buit. ACN/Blanca Blay
El Pla de Mobilitat de Barcelona preveu que els desplaçaments amb cotxe o moto no arribin al 20% el 2024. ACN/Blanca Blay.

Barcelona-Actualitzat a

Publicidad
Publicidad

Més carrers per al vianant i menys aparcaments de motos

Eliminar  aparcaments de motos i carrils bici de la calçada  

Millores en el transport públic i més carrils bici

Estendre el límit de 30 km/h  

Publicidad

Impulsar el servei de vehicles compartits

Judit Castaño

Redactora de Pauta Media para Públic. Escribe sobre la actualidad política y social catalana, mundo local y tendencias. Graduada en Comunicación y Periodismo, antes estuvo en las ediciones territoriales de La Vanguardia, donde también formó parte del equipo de verticales digitales. Colabora con el diario para jóvenes Junior Report. Redactora de Pauta Media per Públic. Escriu sobre l’actualitat política i social, món local i tendències. Graduada en Comunicació i Periodisme, va començar fent premsa comarcal a Tarragona i a les edicions territorials de La Vanguardia, on també va formar part de l’equip de verticals. Col·labora amb el diari per a joves Junior Report.

Comentaris dels nostres subscriptors