Cargando...

TMB ven el triple d'abonaments del que és habitual en el primer dia amb el transport públic bonificat

N'ha venut 59.000, el 60% dels quals en forma de T-usual, que multiplica fins a vuit vegades les vendes respecte d'altres dies. La T-Casual i la T-Jove, els altres dos títols més demandats

Publicidad

Una imatge d'arxiu d'un autobús de TMB.

barcelona,

TMB ha venut gairebé 59.000 abonaments bonificats fins a les 10 del matí en el primer dia amb descomptes al transport públic. Es tracta del triple respecte del què és habitual, segons ha detallat la presidenta de l'ens, Laia Bonet, en declaracions als mitjans. El títol més venut ha estat la T-usual, que ha concentrat un 60% de la demanda i ha multiplicat per vuit les vendes respecte d'altres dies.

Publicidad

Les vendes de T-Jove s'han multiplicat per 11

Click to enlarge
A fallback.

La T-casual, seguida de la T-jove, han encapçalat el rànquing de títols multiviatge més adquirits. Tot i les incidències "puntuals" que s'han constatat a primera hora del matí a algunes estacions, Bonet ha assegurat que la venda "està funcionant bé". Així mateix, pel que fa a les validacions, TMB ha indicat que hi ha hagut "normalitat". La presidenta de TMB ha assegurat que "s'han pogut resoldre" algunes "aturades momentànies" i ha dit que això "passa sempre" que hi ha molta demanda.

Tornada a la feina i inici de curs

En relació amb les validacions, TMB ha indicat que al bus la xifra ha estat "normal", mentre que al metro hi ha hagut un "petit increment" en comparació amb aquest dimecres. "És 1 de setembre i hi ha gent que comença a treballar avui, aquests increments són normals", ha assenyalat Bonet.

Publicidad